Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Bearsuit - When will I be queen

Καλό σου απόγευμα καλέ μου αναγνώστη - ακροατή.Περίεργος ο ουρανός σήμερα ,δεν συμφωνείς ; Χρωματικά παιχνίδια παίζει με το φως του ήλιου, για λίγο ακόμα βέβαια.Μέχρι να νυχτώσει δηλαδή..Άνοιξε  και για λίγο, ίσα ίσα για να γεμίσει τους δρόμους με λακκούβες νερό και για να με κάνει μούσκεμα ...  Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας που πηγάζει μέσα απο αυτό το μικρό πρόλογο; πάντα να κουβαλάς μιας ομπρέλα μαζί σου. Αμα θέλω περνάω και μηνύματα μέσα από αυτό το blog αδερφέ .Είδες , δεν πρέπει να έχεις παράπονο :p

Πάμε όμως στην μουσική.Σήμερα θα σου γνωρίσω τους Bearsuit .Άγγλοι φυσικά ,το καταλαβαίνεις αυτό από το  πρώτο άκουσμα της φωνής της τραγουδίστριας , από το Norwich για να είμαι πιο ακριβής.Ωραία πόλη έχω ακούσει πως είναι.Παρ' όλο που η αφεντομουτσουνάρα μου έχει βρεθεί σε πολλές πόλεις της Αγγλίας, ετούτη δεν την έχω δει από κοντά.Παίζουν Dance punk αν και οι ίδιοι περιγράφουν την μουσική τους  και ως Art Rock.Δεν  χαλάω το χατήρι των καλλιτέχνων, άλλωστε οι ταμπέλες στην μουσική, υπάρχουν καθάρα για λόγους συνεννόησης , όπως έχουν πει και οι  Έλληνες Your Hand In Mine.Ξεκίνησαν μέσα από το Festive Fifty .Ένα ραδιοφωνικό διαγωνισμό αν θέλεις πέστο ,καλέ μου αναγνώστη -ακροατή που διοργανώνει ο  παραγωγός του BBC 1, John Peel.Πήραν μέρος ,δέχθηκαν καλές κριτικές και μετά από κάποιες  ζωντανές ηχογραφήσεις , πάλι στην εκπομπή του ίδιου παραγωγού απόκτησαν μια Α αναγνωρισιμότητα.
Έχουν αλλάξει αρκετές φορές την σύνθεσή τους,(ήδη μετράνε πέντε άτομα που αποχώρησαν), άλλοτε γιατί οι αναμεταξύ τους προσωπικές σχέσεις, κατέληγαν σε τέλμα και άλλοτε γιατί οι ατομικές μουσικές προτιμήσεις για τον ήχο τους, άλλαζαν  στην πορεία.Κάπως λογικό μου φαίνεται αυτό, αν σκεφτείς αδερφέ, ότι στο  album τους ,  oh:io  του 2007,  ο ήχος τους διαφέρει αισθητά με τις προηγούμενες δουλειές τους, το Cat Spectacular (2004)  και το Team Ping Pong (2005).Τα πνευστά όπως οι τρομπέτες και οι καραμούζες ( αν δε κάνω λάθος ) και τα βιολιά, μετατράπηκαν σε έντονα ρυθμικά πλήκτρα και κιθάρες με επιμελή αγενή riff.Σίγουρα ιδιαίτερος ο ήχος τους ,χαρακτηρίζεται ,από τα φωνητικά γεμάτα με  θράσος κακομαθημένου έφηβου  και από την εκκεντρικότητα της σκηνικής παρουσίας και του παρουσιαστικού, αυτής της 5μελούς μπάντας. Έχουν ανοίξει τους Crystal Castels, Melt Banana ,Hot Chip ,κ.α  και έχουν πάρει μέρος σε αρκετά μουσικά φεστιβάλ, με αποκορύφωμα το CMJ  στην Νέα Υόρκη. Αν είμαι σωστά ενημερωμένος πρέπει να ετοιμάζονται για περιοδεία αυτό τον καιρό  και μάλιστα  για την πρώτη τους, ευρωπαϊκή περιοδεία.
Επέλεξα το  When will I be queen  για σήμερα .Κομμάτι που προέρχεται από τον δίσκο που κυκλοφόρησαν μέσα στο 2011 και που  κέρδισε πολύ θετικά σχόλια .Είναι νομίζω η καλύτερη επιλογή για να  καταλάβεις εν συντομία καλέ μου ακροατή την μουσική τους.

Listen and Feel...Feel and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: