Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Bloc Party - Banquet

Καλέ μου αναγνώστη - ακροατή δεν μπορείς να πεις, τις τελευταίες εβδομάδες έχω δείξει συνέπεια στα καθημερινά μου post.Έχω δεν έχω, θα ξεκλέψω χρόνο για να αναρτήσω κάτι.Νιώθω δεμένος μαζί σου και δεν θέλω να σε ξεχνάω.Ίσως οφείλεται και στο γεγονός ότι οι επισκέψεις σου στην δισκοθήκη μου αυξάνουν και πληθαίνουν αν σκεφτείς και πως το Widget ακροατές +,  μετράει μόνο διαφορετικές IP και όχι εμφανίσεις σελίδων.Με τιμάς και προσπαθώ να ανταποδώσω όσο καλύτερα μπορώ.Για σήμερα σου έχω τους    Bloc Party. Indie Rock από την Αγγλία ,αλλιώς .Σχηματίστηκαν το 1999 άρα δεν τους λες και πρωτάρηδες σε αυτό που κάνουν ,για τις ανάγκες του Reeding Festival ( ένα από τα πολλά μουσικά φεστιβάλ της Αγγλίας) από τα δυο βασικά τους μέλη : Kele Okereke (φωνητικά & ρυθμική κιθάρα ) και τον Russell Lissack ( πρώτη κιθάρα). Τα  υπόλοιπα μέλη είναι οι Gordon Moakes (μπάσο, πλήκτρα & φωνητικά) και ο Matt Tong ( drums& φωνητικά).Όλα ξεκίνησαν  όταν ο Okereke το 2003 ,σε μια συναυλία των Franz Ferdinand  ,έδωσε το Demo τους ,στον μουσικό παραγωγό του BBC 1 Steve Lampacq.Αυτός το χαρακτήρισε υπέροχο ,τους κάλεσε για μια ζωντανή ηχογράφηση στο studiο και τον επόμενο χρόνο ,όπως ήταν λογικό , κυκλοφόρησαν το Silent Alarm .Δίσκος που έγινε  πλατινένιος στην Μ.Βρετανία  και χαρακτηρίστηκε ως  το καλύτερο Indie album  της χρονιάς από το περιοδικό ΝΜΑ (New Musical Express) και τα Plug Awards ( Indipendent Music Awards).
 Ο ήχος τους άρχισε να καθιερώνεται σιγά σιγά και σε αυτό βοήθησε και η κυκλοφορία του δεύτερου κατά σειρά δίσκου τους ,που δέχθηκε επίσης καλές κριτικές και κατάφερε να αγγίξει τις πρώτες θέσεις της  κορυφής των charts. To καλοκαίρι του 2008 κυκλοφόρησαν το  τρίτο album  τους με το όνομα Intimacy, δίσκος που με έκανε να αναθεωρήσω την μέχρι τότε γνώμη μου και αυτό γιατί η αλλαγή  των post punk κιθάρων που κυριαρχούσαν στο Silent Alarm, χαρακτηριστικό της μουσικής τους , μετατράπηκαν σε drum machines και  πιο εγκεφαλικά studio effects.Έγιναν πιο ηλεκτρονικοί, γεγονός που τους κόστισε σε μερίδα κοινού αλλά σίγουρα  τους έκανε πιο ενδιαφέρον.Άλλωστε το έχω ξαναπεί.Τους  γουστάρω τους μουσικούς που ψψάχνονται και πειραματίζονται, που αφήνουν τα μέσα τους ελεύθερα να ακουστούν.Έσπασαν για λίγο , δουλεύοντας επάνω σε solo δουλειές και τώρα ξανασχηματίστηκαν και βρίσκονται στο studio για τον νέο τους δίσκο.
Επέλεξα το   Banquet ως  χαρακτηριστικό δείγμα  της μουσικής τους .Άκουσε το , βγάλε την γνώμη σου και αν θέλεις πες τη μου , αγαπητέ αναγνώστη - ακροατή μου .

Listen and Feel...Feel and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: