Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

George Michael - Jesus to a child

Την καλησπέρα μου αγαπητέ  αναγνώστη - ακροατή.Σήμερα μπορεί να μην ήταν - είναι, μια μέρα βροχερή αλλά το κρύο καλά κρατεί.Επιτέλους χειμώνιασε κάπως..Τα Χριστούγεννα με T- shirt  μου μοιάζουν με παρωδία.Δεν είμαι γραφικός να θέλω απαραίτητα χιόνι και λαμπιόνια παντού αλλά θέλω κλίμα Δεκεμβρίου.Παλτό , κασκόλ , καλό κρασί, παρέα , επιτραπέζια  ...

Χριστός γεννάται λοιπόν σύντομα ..και  αυτό το κομμάτι μου κολλάει , μου κάθεται καλά  για αυτό το mixtape αυτής της εβδομάδας. Jesus to a child  μέσα απο το 1996. Ένα από τα καλύτερα τραγούδια της δεύτερης θα έλεγα καριέρας του George Michael  αφού o δίσκος older  τον επανέφερε στο παγκόσμιο μουσικό προσκήνιο μετά από χρόνια απουσίας.Αυτό που λατρεύω στην μουσική του είναι πως θες να λικνιστείς απαλά στον ρυθμό της...μοναδικό αυτό το mood που βγάζει ο ήχος του.Σίγουρα οι παλαιότεροι θα εκτιμήσουν πιο πολύ την μουσική του.Τον έζησαν και στην καλλιτεχνική ακμή  του άλλωστε.

Άκου το αδερφέ κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, με μόνο φως τα πολύχρωμα φωτάκια να αναβοσβήνουν αργά, έχοντας αυτόν η αυτήν που αγαπάς κοντά σου.


Listen and Feel...Feel and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: