Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Pearl Jam - Black

Σήμερα ήταν μια μέρα που δεν ξεχώρισε σε τίποτα από τις άλλες..τίποτα δεν τάραξε την συνηθισμένη αλληλουχία γεγονότων της καθημερινότητας.Κακό καιρό δεν είχε.Για λίγο έβρεξε ίσα ίσα  και ούτε είχε  κρύο  αισθητό μέχρι το κόκαλο όπως άλλες φορές. Όμως είχε σύννεφα..σύννεφα γκρίζα.
Το Black των Pearl Jam  το έχω συνδυάσει με  σύννεφα..γκρίζα η άσπρα και μαύρα..Ίσως γιατί το έχω συνδυάσει με στιγμές στην ζωή μου που εξ ασκούσα ακόμα την τέχνη των υψηλών ενατενίσεων η γιατί μου φέρνει τόσες πολλές αναμνήσεις από διάφορα στάδια του εαυτού μου...έχω ζήσει τόσα πολλά ακούγοντας το αδερφέ...
από τα καλύτερα κομμάτια που έχω ακούσει ποτέ..λατρεμένες νότες  και στίχοι που έχω τραγουδήσει φορές άπειρες...  χωρίς καμία αντικειμενικότητα  αυτό το post αγαπητέ αναγνώστη - ακροατή μου.
Για τον Eddie Vedder και την παρέα του , την μαργαριταρένια μαρμελάδα   δεν θα πω πολλά ..Είναι λίγο εώς πολύ γνωστά τα πάντα για τον ήχο τους , grunge απο το Seattle  κτλ κτλ...
Το μόνο που θα πω είναι πως δεν έχω ξανακούσει καλύτερο debut album ποτέ... 


Listen and Feel...Feel and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: