Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Sting - Fragile

Νιώθω άσχημα η μάλλον περίεργα για να είμαι πιο εύστοχος κάθε φορά που ο χρόνος δεν περισσεύει έστω και για 20 λεπτά για να μπορέσω να αναρτήσω κάτι...αν αυτό το blog  ήταν άνθρωπος μάλλον δεν θα το κοίταζα στα μάτια  με ευκολία.Κάτι σαν τύψεις φωλιάζει εντός μου, μάλλον  επειδή δεν είμαι κοντά του τόσο όσο θα ήθελα..
Αλλά όπως λέω και στους ανθρώπους που αγαπώ  και τους χρωστάω στιγμές και δεν μπορώ να  είμαι πάντα εκεί, σημασία δεν έχει πάντα η ποσότητα αλλά η ποιότητα .Quality time  όπως λένε και οι Άγγλοι.

Για αυτό και προσπαθώ να   ντύνω  αυτόν τον ιστότοπο  με  ωραίες μουσικές όσο μπορώ και όσο προλαβαίνω..Σχώρα με και εσύ αγαπητέ μου αναγνώστη -ακροατή για τις φορές που δεν δίνω το παρόν, δεν σε ξεχνάω.

Για σήμερα πρώτη μέρα  μιας μάλλον βροχερής εβδομάδας θα ακολουθήσω την διάθεση της και θα ανεβάζω μουσικές για καιρό άσχημο ...Καιρό που προσωπικά εγώ προτιμώ.Κρύο καιρός για δυο λένε πολλοί, κρύο καιρός για εσωστρέφεια λέω εγώ...  η εσωστρέφεια μας βοηθάει να γνωρίσουμε τον εαυτό μας καλύτερα και ποιος από εμάς αδερφέ δεν έχει θέματα μέσα του..
Sting - Fragile για σήμερα ..οι λέξεις μοιάζουν με φλυαρία..είναι αχρείαστες.
Άκου το με μια κούπα καφέ η ότι αγαπάς πίσω από ένα τζάμι που ζωγραφίζουν οι στάλες της βροχής.





Listen and Feel...Feel and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: