Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Melanie C - Weak

Πάμε για τα τρίτο συνεχόμενο post αγαπημένο μου blog .

Λοιπόν Melanie C για σήμερα η αλλιώς (Mel c).Και σε αυτό το σημείο αν αναρωτιέσαι αγαπητέ μου αναγνώστη - ακροατή αν η άνωθεν καλλιτέχνης ήταν στις Spice Girls, έχεις απόλυτο δίκιο.Μην βιάζεσαι να κρίνεις .Όλοι έχουν το δικαίωμα να κάνουν λάθη μέχρι να βρουν τον εαυτό τους και να ωριμάσουν μουσικά.Και ο Robbie williams από τους take  that ξεκίνησε.. (και ξαναγύρισε βέβαια αλλά αυτό είναι άλλο τροπάρι.)
Την  προσωπική μουσική πορεία της, την ξέρω πολύ καλά γιατί για κάποιο λόγο ανεξήγητο αυτή η αοιδός μου άρεσε από το πρώτο της album.Και δεν σταμάτησε και στα επόμενα.
Ισως όλα ξεκίνησαν επειδή μου αρέσει και σαν γυναίκα.Γουστάρω το στυλάκι της και στην πορεία μου άρεσαν και τα τραγούδια της..Μου άρεσε η ιδιαιτερότητα της φωνής της , τα τραγούδια της και το γεγονός ότι σε κάθε δίσκο πειραματιζόταν..δεν ακολούθησε ποτέ την περπατημένη σε αντιστοιχία με τις υπόλοιπες  Αγγλίδες συνάδελφους της.Μάλλον για αυτό και οι δισκογραφικές τα τελευταία χρόνια την έχουν φίρμα β διαλογής.Δεν έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί τα τραγούδια της  δεν παίζουν ποτέ στα ραδιόφωνα ενώ της Rihana για παράδειγμα, φτάνεις στο σημείο να βγάλεις καντίλες αν τα ξανακούσεις;
Επέλεξα  τo  weak  γιατί έχει μια μελωδία και εναν ρυθμό που μου θυμίζει pop  περασμένων δεκαετιών, κομμένο και ραμμένο για να πάρει  μπόλικο airplay και όχι να λιώσει στα clubs  γεμάτο με λούπες σχεδόν εκνευριστικές  στα αυτιά.Έχει και ωραία στίχια.Μια βάση αν δώσεις παραπάνω θα σε κερδίσει , που θα πάει..όπως και αν το ακούσεις πάνω από δυο -τρείς φορές.
Τέλος πάντων χωρίς άλλα.Η Melanie C μου αρέσει..είναι η ένοχη απόλαυση μου.Το ομολογώ.
Νομίζω πως τώρα που μεγάλωσε ,είναι ακόμα πιο sexy, πιο γυναίκα και αυτό φαίνεται και στην μουσική της.
Το weak  σίγουρα είναι από τα καλύτερα του δίσκου.




Listen and Feel...Feel and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: