Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

The Raveonettes -Love in a Trashcan

Και τα ντουέτα συνεχίζονται...όπως και οι αναρτήσεις...
Σε αυτό το σημείο αγαπητό μου blog δέχομαι τα συγχαρηττήρια για τα δυο συνεχόμενα  post :P

Λοιπόν οι παλιές αγάπες δεν ξεχνούνται εύκολα αδερφέ..Όταν άκουσα για πρώτη φορά αυτό το κομμάτι, κουνιόμουν στον ρυθμό του σαν σπαστικό συνέχεια.Μα εγώ φταίω ; Είναι τσίτα rockabilly και εθιστικό όσο δεν πάει.. Αν είχα γενηθεί κάποια χρόνια πρίν - σίγουρα θα ήμουν Τετυμπόις..φταίει αυτός ο αλλοπρόσαλος χαρακτήρας μου παιδί μου.Ακρη δεν βγάζεις..

Πώς λένε Love in an elevator ; καμία σχέση . Love in a trashcan  στην δικιά μας περίπτωση.

Κολλάει ο τίτλος αν ακούσεις στα στίχια αδερφέ.Για την μπάντα,τους Raveonettes δεν λέω κάτι.Θα γίνω τσίτα μονότονος όπως πάει.
Αγαπητέ αναγνώστη- ακροατή ,η  ουσία είναι μόνος σου να ανακαλύψεις νέες μουσικές.Εγώ είμαι εδώ για λόγους ψυχανάλυσης:P

Tσέκαρε το clip όμως να χαρείς..Είναι καλή δουλειά..Νομίζεις πως γυρίστηκε έτη πίσω στο χρόνο ,πιο πολλά απο όταν γράφτηκε.. retro τώρα ξες εσύ..





Listen and FeeL...FeeL and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: