Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Belle & Sebastian - I Want The World To Stop

Οι Belle & Sebastian δημιουργήθηκαν το 1996 ,πήραν το όνομα τους  από ένα γαλλικό βιβλίο του 1965   και αποφάσισαν να παίζουν indie pop  ...
Toυς ανακάλυψα στην Σκωτία , όταν σπούδαζα για το μεταπτυχιακό μου  .Μου τους πρότεινε  ένας φίλος  που είχε να μου πει μόνο τα καλύτερα λόγια .
Δεν μπορώ να πω ,πως είναι μέσα στα αγαπημένα μου ακούσματα και όμως τους προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη. Μου αρέσει αυτή η ελαφρότητα του ήχου τους ,  που όμως δεν μειώνει την σημασία  του .Ενδιαφέρον στίχοι και ενδιαφέρον μουσικό αποτέλεσμα  τα τραγούδια τους  , αξίζει να  τους δώσεις την προσοχή σου .Ίσως με τον καιρό τα αγαπήσεις και τα προσθέσεις και εσύ στην δισκοθήκη σου .
Το I Want The World To Stop   είναι σχετικά πρόσφατο  κομμάτι τους .Μαζί με το video   σίγουρα αντιπροσωπεύει το ύφος τους και τον ήχο τους.. Μ' αρέσει αυτό το riff  της ρυθμικής κιθάρας ..σε προτρέπει να ακολουθήσεις τον ρυθμό του..Ήρεμη δύναμη , όπως το χαρακτήρισε ένας φίλος ραδιοφωνικός παραγωγός.
Άκουσε το  όταν πίνεις ένα καφέ  με διάθεση χαλαρή ,   η όταν σερφάρεις στο διαδίκτυο .



Listen and Feel ...FeeL and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: