Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Camouflage- Love Is A Shield

Ταξιδάκι κάποια χρόνια πίσω ξανά ..στα αγαπημένα από πολλούς αλλά και από εμένα 80's αφού μεγάλωσα σε αυτή τη δεκαετία αλλα για σήμερα ο προορισμός μας  συγκεκριμένα είναι το 1989.
Εκείνη την χρονιά κυκλοφόρησε το Love is a shield   των Camouflage .  Ο Electro pop + Rock ήχος  ,μικρό παιδί ακόμα άρχισε να κάνει αισθητή την παρουσία του στα ραδιόφωνα ανα το κόσμο  και στα Top 10 τις εποχής . Είναι εντύπωση μου η τότε έβγαζαν ακόμα ηλεκτρονική  μουσική που δεν βασιζόταν σε  έτοιμες λούπες και μελωδίες που τις έφτιαχνες στο Q- base  η σε όποιο άλλο pc software ;
Πολύ καλή μπάντα οι  Camouflage ,μαζί με τους New Order , Tears For Fears και φυσικά και πάνω από όλα τους Depeche Mode  εδράιωσαν αυτό το είδος μουσικής στην μουσική παγκόσμια σκηνή.Σίγουρα άφησα και άλλους πολλούς απ' έξω αλλά δεν θέλω να μακρυγορήσω παραπάνω ... Μουσική με τα synthesizer  στα καλύτερα τους και στίχοι που έχουν πολλά να πούνε ..

Love is a shield, To hide behind,
Love is a field  To grow inside,
And when I sometimes close my eyes My mind starts spinning round.
Love is a baby In a mother's arms,
Love is your breath Which makes me warm,
And when I sometimes close my eyes, My mind starts spinning round.
There is a feeling That flows through me,
When you are near You make it real
And we could live for this ideal. And all the pictures we run through,
Seem to be perfect, Seem to be true.
But nothing is quite forever, Especially staying together.
I don't care now What comes along,
What counts is us, No matter what will be,
Just this naivety. The changing words we're taking in,
Seem to be perfect, Seem to win.
But nothing is quite forever, Especially staying together

Listen and FeeL...FeeL and Listen ...

2 σχόλια:

Σάββας είπε...

Καλησπέρα Κωνσταντίνε. Νέος κι εγώ σε αυτό το ιστολόγιο και απ' ότι φαίνεται μόνιμος επισκέπτης. Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα ένα χώρο που καθημερινά κάποιος θα πρότεινε και ένα τραγούδι σαν "τραγούδι της ημέρας" και το βρήκα εδώ. Είμαι ανοιχτός σε κάθε μουσική πρόταση και με εξιτάρει το γεγονός να ακούσω ένα τραγούδι όπως το συγκεκριμένο, να μην το ξέρω και να μου αρέσει. Έτσι διευρύνω τα μουσικά μου ακούσματα.

Κωσταντίνος είπε...

Καλησπέρα Σάββα .Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που το blog αυτό είναι κάτι που απαντάει στις αναζητήσεις σου.
Απο την μεριά μου θα κάνω ότι μπορώ για να αποδείξω πως η μουσική και συγκεκριμένα η καλή μουσική είναι μία - δεν έχει ταμπέλες και πως πραγματικά μας βοηθάει να κατανοήσουμε - γνωρίσουμε καλύτερα την ανθρώπινη φύση μας και τον κόσμο..
Καλώς ήρθες στην δισκοθήκη μου .