Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Μαρίζα Ρίζου - Η Μπόσα Νόβα του Ησαΐα

Καλό σου βράδυ καλέ μου αναγνώστη -ακροατή.Συγνώμη που δεν τηρώ πιστά τα καθημερινά μου post αλλά συμβαίνουν τόσα πολλά στη ζωή μου αυτό τον καιρό και είναι κρίμα να μην τα ζώ.Η ζωή άλλωστε είναι εκει έξω...
Για σήμερα σου έχω την Μαρίζα Ρίζου.Σημείωσε το όνομα της αδερφέ.Θα το ακούς στο μέλλον αρκετά.
Η ιδιαίτερη χροιά της, ο όγκος και η δύναμη στη φωνή της, σε εντυπωσιάζουν.  Εκπλήσσει ευχάριστα και καθηλώνει και για ένα ακόμη λόγο…η θεατρική της διάθεση στη σκηνή που ταιριάζει απόλυτα με τον big band ήχο των μουσικών που τη συνοδεύουν. 
Οι διασκευές της σε κομμάτια pop, rock αλλά και έντεχνα, παίρνουν μια αφυπνιστική jazz μορφή που ουδεμία σχέση έχει με τη lounge εικόνα της jazz όπως την έχουν οι περισσότεροι στο νου τους. Πολύ σύντομα θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε και τα δικά της κομμάτια με ξεχωριστό ήχο και (για την ώρα) ελληνικούς στίχους.θα ήθελε όσο τίποτα να ανέβει στην σκηνή παρέα με τον Michael Buble,
αγαπάει να τραγουδάει, να κάνει live, να γράφει στίχους και μουσικές και πιστεύει πως παρ'όλο που την χαρακτηρίζουν οι Jazz ήχοι, είναι openminded στο μέλλον για κάτι διαφορετικό που θα της αρέσει και θα την εκπροσωπεί.
Φρέσκια, δροσερή παρουσία, μπορείς να την δείς ζωντανά στο σταυρό του νότου καλέ μου αναγνώστη - ακροατή.
Επέλεξα το Η Μπόσα Νόβα του Ησαΐα ( το γνωστό κομμάτι του Φοίβου Δεληβοριά) σε μια πολύ όμορφη διασκευή του, απο την ίδια φυσικά.Ελπίζω να σου αρέσει φίλε μου εκει έξω. Listen and Feel...Feel and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: