Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Abbie Gale -Clown

Χάρηκα πάρα πολύ όταν τυχαία, σε ένα από τα πολλά μπαράκια που βρίσκονται χωμένα μέσα σε κάποιο μικροσκοπικό σοκάκι κάπου στο κέντρο της Αθήνας, τα αυτιά μου άκουσαν τις νότες που ντύνουν τον ήχο των Abbie Gale.
Χάρηκα ακόμα περισσότερο όταν ρωτώντας τον DJ ,μου είπε πως είναι Έλληνες.
Διαβάζοντας το βιογραφικό τους εκ των υστέρων, έμαθα πως υπάρχουν σαν μπάντα από το 2003 και η γέννεση τους έλαβε χώρα κάπου στην Πάτρα.
Ομολογώ πως δεν το περίμενα. Για κάποιο λόγο ακόμα μέσα μου, σνομπάρω την νέα φουρνιά της ελληνικής μουσικής σκηνής ,ανεξαρτήτως του είδους. Ομολογώ πως είναι λάθος και θα πρέπει να σταματήσω να το κάνω. Αν μη τι άλλο ,υπάρχουν αρκετά παραδείγματα που έχουν αποδείξει πως επάξια έχουν κερδίσει τον σεβασμό μας αλλά μια θέση στο μουσικό στερέωμα .Δεν χρειάζεται να τα αναφέρω.
Οι Abbie Gale βαδίζουν σίγουρα προς αυτή την κατεύθυνση. Πραγματικά δεν έχουν κάτι να ζηλέψουν από μπάντες του εξωτερικού.
Από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα , μου τράβηξαν την προσοχή και το ενδιαφέρον και όσο το κομμάτι κυλούσε , οι ρυθμικές κιθάρες τους και οι φωνητικές ικανότητες της τραγουδίστριας , με κέρδισαν κατά κράτος.
Resume εντυπώσεων μετά την ακρόαση όλων των κομματιών τους: Ένα ελπιδοφόρο και ενδιαφέρον μουσικό ελληνικό σχήμα. Γαμώ..
Όλοι θα πρέπει να επικροτούμε τέτοιες νέες προσπάθειες .Μου αρέσει ο ήχος τους και κάποια από τα κομμάτια τους σίγουρα θα κοσμήσουν κάποιες στιγμές μέσα στην μέρα μου. Από τους δυο δίσκους που έχουν κυκλοφορήσει , χωρίς αμφιβολία προτιμώ τον δεύτερο. Είναι πιο ηλεκτρικός ..χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως επισκιάζει τον πρώτο.
Δεν θα μπω στην διαδικασία να κρίνω τον ήχο τους η να αναφέρω τις επιρροές τους. Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου. Νομίζω πως η τόσο σε βάθος κριτική γίνεται από ανθρώπους που deep down inside , δεν θέλανε ποτέ να είναι ακροατές αλλά μουσικοί και ίσως ποτέ δεν τους έκατσε. Δεν περιορίζω τις απαιτήσεις μου , ούτε αποδέχομαι εύκολα η ακοή μου να ασχοληθεί με ανούσιες κατά την γνώμη μου ωδές, αλλά είμαι και θα είμαι πάντα ακροατής κατ επιλογήν. Μ' αρέσει και γνωρίζω την θέση μου.
Σαν ακροατής λοιπόν , με άνεση προτείνω στον κάθε ένα από εσάς να περάσει λίγη ώρα ακούγοντας την μουσική τους.

Σας παραπέμπω στην ηλεκτρονική τους σελίδα απο ΕΔΩ





Listen and Feel... Feel and Listen.

Δεν υπάρχουν σχόλια: