Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

The National Fanfare of Kadebostany-Walking with a Ghost

Πολλές καλησπέρες καλέ μου αναγνώστη - ακροατή...Μέρες έχουμε να τα πούμε και πιθανών να φταίω εγώ για αυτό αλλά πραγματικά κάνω τόσα πράγματα μαζί που πρέπει να κατεβάσω λίγο ταχύτητες...ένα ένα που λένε...
Ισως φταίω εγώ ,ίσως φταίει και η εποχή μας που σε αγχώνει να τρέξεις ,να πας πιο γρήγορα,να πετύχεις αυτό , να αγοράσεις εκείνο....Μακάριοι οι της επαρχίας που πηγαίνουν με ρελαντί και κοιτάνε και λίγο έξω απο παράθυρο την ζωή που περνάει.....
Για σήμερα επέλεξα ενα τραγούδι που πραγματικά έχω αγαπήσει...δεν σταματάω να το ακούω..Μου αρέσει η μουσική - η παραγωγή -η ατμοσφαιρικότητα του και οι γέφυρες του...οι στίχοι του..Εντάξει νομίζω πως κατάλαβες καλέ μου αναγνώστη - ακροατή πως το γουστάρω με τα χίλια.
Το όνομα της μπάντας -project  είναι το ακόλουθο:The National Fanfare of Kadebostany η αλλιώς η ορχήστρα της Δημοκρατίας της Kadebostany. Μην αναρωτηθείς αν πρόκειται για κάποιο κράτος σε αυτό το σημείο καλέ μου αναγνώστη -ακροατή γιατί θα ανησυχήσω.

 Για την ακρίβεια πρόκειται για το project του Ελβετού παραγωγού Kadebostan, σε συνεργασία με τους Rational Diet, ένα "ensemble ακουστικής μουσικής δωματίου", με έδρα του το Minsk της Λευκορωσίας.  Στον ιδεατό σύμπαν  που έπλασε ο Kadebostan, εκτός απο το ότι είναι ο πρόεδρος- βασιλιάς αυτής της χώρας, οι The National Fanfare Of Kadebostany  είναι  ότι καλύτερο έχει να επιδείξει στην μουσική η .. Δημοκρατία της Kadebostany . Σχηματίστηκαν το 2008 και το 3 χρόνια αργότερα κυκλοφόρησαν το πρώτο τους album, με τίτλο "Songs from Kadebostany", με την Ελβετική δισκογραφική Mental Groove. Έκτοτε έχουν δώσει περίπου 60 συναυλίες σε Ευρώπη και Αμερική. Αυτή τη στιγμή ηχογραφούν το δεύτερο δίσκο τους, με τίτλο "Pop Collection" και υπότιτλο "τα καλύτερα τραγούδια που ακούγονται στο... καντεμποστανικό ραδιόφωνο". Το πρώτο single του album.,το κομμάτι που επέλεξα για σήμετρα , "Walking with a Ghost" έχει ήδη κυκλοφορήσει και αν ανοίξεις κάποια στιγμή την τηλεόραση, θα το αναγνωρίσεις στο trailer του Mega Cinema αυτής της σεζόν.
Ελπίζω να σου αρέσει καλέ μου αναγνώστη -ακροατή..
Listen and Feel...Feel and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: