Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Γιώργος Μιχαήλ - Κοιτα μακρια κοιτα ψηλα

Κλείνοντας αυτή την εβδομάδα, μια δύσκολη εβδομάδα,εύχομαι ότι  εμπόδια και αν  βρέξει τις μέρες που θα έρθουν,  να έχουμε όλοι μας, το κουράγιο να τα ξεπεράσουμε.Γιατί από τους ψεύτες πολιτικάντηδες δεν περιμένουμε βοήθεια .Μόνοι  μας θα το ξεπεράσουμε..Ξέρεις τι θέλω να πω αδερφέ, δεν θα πω κάτι παραπάνω.
Επέλεξα για τίτλους τέλους, έναν ιδιαίτερο καλλιτέχνη, τον Γιώργο Μιχαήλ.Κέρδισε την λίγη αναγνωρισιμότητα του από την συνεργασία του με τον Θανάση παπακωνσταντίνου.
Όπως λέει και ο ίδιος μπορεί να μην έχει σπουδές επάνω στην μουσική και το τραγούδι αλλά τραγουδάει, παίζει λίγο κιθάρα και λένε πως έχει ταλέντο.
Και καλά κάνουν και το λένε.Το ίδιο υποστηρίζω και εγώ.Τι και αν δεν κουβαλά πτυχία μουσικής; Εμένα όταν ακούω τη μουσική του, μου κάνει, μου αρκεί αυτό που ακούω.Μου αρέσει πως να το πω...
Όπως είπα και πιο πάνω ,είναι λίγοι αυτοί που τον ξέρουν αλλά και πολλοί να ήταν, είμαι πεπεισμένος πως άνθρωπος λιτός και ξεκάθαρος γίνεται και λιγομίλητος καλλιτέχνης.Μιλάει υπηρετώντας την τέχνη του, μακριά από τα φώτα τα πολλά και τα κίτρινα πρωτοσέλιδα.
 Η γνώμη που έχω σχηματίσει για  αυτόν σαν καλλιτέχνη ,μέσα από τα τραγούδια του είναι πως σέβεται την καλλιτεχνική του τοποθέτηση και τα τραγούδια του κρύβουν όλα  κάτι  από καρδιάς.Θαρρείς πως είναι ένας φίλος που τραγουδάει σε κάποιο μαγαζί που βγήκατε να τα πιείτε ένα βράδυ.Χωρίς φτιασίδια στη φωνή και στυλιζαρισμένη φωνητική τοποθέτηση,με χαρακτηριστική συνθετική γραμμή και ύφος ιδιαίτερο,ο Κοζανίτης Γιώργος Μιχαήλ είναι σίγουρα ένας καλλιτέχνης που  ακόμα δεν τον έχει ανακαλύψει ο κόσμος, κάτι που το αξίζει.Και αυτός και το  ευρύτερο κοινό.
Μ 'αρέσουν οι στίχοι του ,μ 'αρέσει οι δουλειά του γενικότερα. O δίσκος του με τίτλο της ''γής ο μουσαφίρης '' θεωρώ πως είναι από τους κορυφαίους στην ελληνική δισκογραφία  στο είδος του, τα τελευταία χρόνια.Αξίζει να το ακούσεις καλέ μου αναγνώστη - ακροατή.Δεν σου προτείνω ότι να' ναι..Επέλεξα το κοίτα μακριά, κοίτα ψηλά γιατί όπως είπα και στην αρχή, με ότι και αν έρθουμε αντιμέτωποι, πρέπει να βρούμε το θάρρος να το παλέψουμε.Άλλωστε η ζωή πάει μόνο μπροστά.. Listen and Feel...Feel and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: