Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Ikon - Salvador

Αν και άργησα κάπως να ανεβάσω post για σήμερα ,σχεδόν πιάσαμε νύχτα , κρατάω τις υποσχέσεις μου  και βρίσκω χρόνο για το blog μου.Ενα blog  είναι κάτι σαν μωρό παιδί, θέλει αγάπη και να μην το ξεχνάς ποτέ.Να είσαι από πάνω του κάθε μέρα..βάζω τα δυνατά μου αδερφέ δεν μπορείς να πεις..

Για αυτή την εβδομάδα δεν βάζω ταμπέλες στο τι μουσική θα ανεβάσω...κάπου λίγο και οι ταμπέλες καταντάνε κουραστικές..Πες την , βάφτισε την εσύ όπως θες, όπως σου κάνει..εγώ αρκούμαι  να μου πεις πως απλά σου αρέσει αγαπητέ αναγνώστη - ακροατή μου.
  
Mixtape  πάντως στη λέω εγώ τη μουσική θεματική μας ενότητα  για αυτή την εβδομάδα .Πάντα να ακολουθείς εκεί που η μουσική σε πάει αδερφέ ...Διαφορετικά η μουσική θα γίνει αγγαρεία και οι νότες βαρετές ...

Επίσης σου ανακοινώνω αγαπητέ αναγνώστη - ακροατή  την δημιουργία διαφόρων ετικετών - κατηγοριών  που θα εντάξω σε αυτό το blog....μείνε αν θες εδώ και θα τις δεις στην πορεία..

Και επανέρχομαι στην καθημερινή μου ανάρτηση που για σήμερα είναι το Salvador απο Ikon .Πάλιωσε πια μου είπε ένας γνωστός ..διαφωνώ αδερφέ...τα τραγούδια δεν είναι ξυραφάκια μιας χρήσης.Οι καλές μουσικές κρατάνε για πάντα.Αυτό το κομμάτι πάντως δεν βγαίνει από το i-pod μου αυτές τις μέρες..



Listen and Feel...Feel and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: