Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Deep Purple-Child in Time

Τις καλησπέρες  μου αγαπητέ αναγνώστη- ακροατή.
Αποφάσισα μέχρι το τέλος της εβδομάδας να μείνουμε σε  Ηard rock -Heavy Metal μελωδίες και ρυθμούς.Κάθε μέρα νέο τραγούδι αλλά όχι σε διαφορετικό ύφος.Και αυτή η αλλαγή θα έρθει και θα μείνει.Πάει και τελείωσε .Είπα και λάλησα.
Κάθε δευτέρα - αρχή εβδομάδας θα μπαίνουμε σε άλλα μουσικά μονοπάτια , έτσι ώστε κάθε εβδομάδα (αναλόγως βέβαια με το πόσο συνεπής  θα είμαι σε post) να αποτελεί μια μουσική θεματική ενότητα.
Και αυτό γιατί ; Γιατί απλά μπορώ...:P αλλά και γιατί προτιμώ όταν ξεψαχνίζω την δισκοθήκη μου και παίρνω άλλες μουσικές διαδρομές, να  γεμίζω.Να νιώθω πλήρης.Κάτι σαν  μελέτη, κάτι σαν σπουδή, που θα ικανοποιεί την αγάπη μου για την μουσική και όχι την κυκλοθυμία μου.
Και σε αυτό το σημείο αγαπητέ αναγνώστη- ακροατή, η ψυχανάλυση έλαβε τέλος.

Για σήμερα  έχουμε μωβ.Βαθύ Μωβ παρακαλώ.Η αλλιώς Deep Purple.Τεράστια μπάντα.Φαντάσου αδερφέ πως μόνο και μόνο το όνομα τους έχει επηρεάσει την μουσική σε σημείο  αξιοζήλευτο.
Το αντίπαλο δέος των Led Zeppelin όπως αγάπα να τονίζει συχνά ένα καλός φίλος ,μαζί με τους οποίους ,αλλά και τους Black Sabbath υπήρξαν οι πρωτοπόροι του Heavy Metal και εδραίωσαν το Ηard rock...!!!!!!.Διαβάζεις , όχι πες μου διαβάζεις ; κάτι μικρό αυτό το πράγμα δεν το λες....
Μπάντα με κομμάτια που έχουν μείνει στην ιστορία ,εμπνέοντας αμέτρητους νέους φιλόδοξους μουσικούς  και μπάντα με μουσικούς-μέλη , που γεννήθηκαν με άστρο...Τι να πρωτοαναφέρεις για το ποιοί έπαιξαν και ποιοί έφυγαν απο αυτή την μπάντα...RockStars  απο την καλή και την ανάποδη.

Νομίζω πως  όσα είπα, είναι πολλά.Παρ' ότι θεωρώ τον ήχο τους ξεπερασμένο και χιλιοακουσμένο  πια , ο σεβασμός μου είναι απεριόριστος για την μουσική τους προσφορά.Μπορεί να μην ακούω τα album τους συχνά, όπως παλιότερα  αλλά κατά καιρούς όταν ακούω τα κομμάτια τους τα υποδέχομαι σαν ένα παλιό καλό φίλο.Με χαμόγελο και χαρά για ετούτο  το συναπάντημα.

Επέλεξα το child in time , γιατί προέρχεται από το in rock .Album ορόσημο, γραμμένο σε μία από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά και δημιουργικά περιόδους τους, αλλά και γιατί κατά την γνώμη μου είναι ένα μοναδικό κομμάτι..Εφάμιλλος ήχος, ταίρι του δεν υπάρχει.Αποτελεί  σήμα κατατεθέν της προχωρημένης άποψης για τα δεδομένα του τότε, που είχαν για την μουσική και χαρακτηριστικό δείγμα του ύφους τους.

Υ.γ - το έχω ξαναπεί οι καλύτερες μουσικές έρχονται πάντα από την Αγγλία



Listen and Feel...Feel and Listen...


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: