Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

PAROV STELAR feat. Lilja Bloom "COCO"

Μία από τις αγαπημένες μου στιγμές είναι όταν ξεθάβω από την δισκοθήκη μου,   κομμάτια  που έχω αγαπήσει  και έχω καιρό να τα ακούσω.. Κάτι αντίστοιχο βίωσα και με το CoCo  του Parov Stelar feat. Lilja Bloom...
Μου έφερε στο μυαλό το περσινό καλοκαίρι , το είχα λιώσει.. Η μελωδία από το πιάνο και αυτό το ρυθμικό ,απαλό και ταξιδιάρικο beat ,   ήταν υπόκρουση σε πολλά από τα βράδια που πέρασα σε μια άδεια από  κατοίκους Αθήνα ...
Εδώ ο μαέστρος  και ιδρυτής του Electroswing  μελοποίησε  μια εμπνευσμένη στιγμή του  με μοναδικό τρόπο..
Το video είναι μια άψογη δουλειά, τα φώτα - τα χρώματα - τα πλάνα ... προσδίδουν στον ήχο την εικόνα που του ταιριάζει..
Άκουσε το όταν οδηγάς στην πόλη κάτω από τα κίτρινα φώτα του δρόμου , η  μόλις έχεις φύγει από το σπίτι της γιαγιάς και του παππού και περπατάς  προς το σπίτι τυλιγμένος στο παλτό σου .



Listen and FeeL...FeeL and Listen ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: