Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Alessandra Amorosso - Mi Sei Venuto A Cercare Tu

Πρώτη φορά άκουσα αυτό το τραγούδι , όταν μου το πρότεινε να το ακούσω ,ένας άνθρωπος που αγαπάω πολύ και πραγματικά , χάρηκα .Η σχέση του με την μουσική , θα έλεγα πως με το ζόρι πλησιάζει το φλερτ, συγκριτικά με εμένα που είναι μια σχέση εξάρτησης και όμως μου πρότεινε ένα άγνωστο για εμένα τότε κομμάτι με το οποίο ,έχω περάσει πολλές στιγμές από τότε .
Το έχω αγαπήσει..ίσως γιατί το έχω συνδυάσει με αυτόν...πάντα με κάνει να νοιώθω καλύτερα..
Το Mi Sei Venuto A Cercare Tu , με το πρώτο άκουσμα το θεώρησα μια μουσική guilty pleasure .Ένα χιτάκι της εποχής που μου άρεσε , που θα το άκουγα όσο παρέμενε στα charts και μετά θα ξέχναγα την ύπαρξη του. Και όμως ακρόαση με ακρόαση, το θεωρώ πια ένα πολύ όμορφο ερωτικό κομμάτι που θα έπαιζα ακόμα και μετά από καιρό.
Και είναι και η φωνή της Alessandra Amorosso, βαθιά, γεμάτη χρωματισμούς , με μια χροιά που παραπέμπει σε τραγουδίστριες προηγούμενων δεκαετιών, όπως η Duffy , Amy Winehouse και η επίσης ιταλίδα Giusi Ferreri και ελπίζω να την ακούσουμε ξανά σύντομα.
Παίζει πολύ ήδη , αν ακούτε τον er radio , (θα βρείτε το link του στα δεξιά) και σύντομα θα παίζει και παντού.
Αφιερώστε το εκεί που αγαπάτε..εγώ θα το αφιερώσω στον άνθρωπο που μου το πρότεινε.
thanks M
For you...

Listen and Feel...Feel and Listen...

Δεν υπάρχουν σχόλια: